حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • شرایط جدید خرید لاستیک اعلام شد
    ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
    شناسه : 7356
    0
    اطلاعیه سامانه جامع تجارت:

    طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ ۱۳ و ۱۴ فقط در سال ۴ حلقه لاستیک با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایسنا: دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در نامه‌ای به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ ۱۳ و ۱۴ فقط در سال ۴ حلقه لاستیک با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایسنا:

    دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در نامه‌ای به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی، موضوع موارد مربوط به نظارت بر توزیع لاستیک سواری در سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

    در متن این ابلاغیه آمده است:

    “عطف به ابلاغ شماره ۱۹۶۰۴۵۰  تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۲  با موضوع صورتجلسه تنظیم بازار تایرهای سبک و سنگین به استحضار می‌رساند، با توجه به هماهنگی صورت گرفته با فراجا جهت استعلام اطلاعات خودرو، از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، علاوه بر اخذ اطلاعات کد ملی و شماره تلفن همراه خریدار، فروشنده نیز ملزم به ثبت شماره برگ سبز خودرو و پنج رقم انتهای شماره شاسی است.

    در ادامه ابلاغیه تاکید شده است که تا تاریخ مذکور امکان ثبت اسناد قبلی با شماره شاسی و موتور در سامانه فراهم بوده و پس از آن ثبت با مقادیر قبلی میسر نخواهد بود.
    لازم به یادآوری است که پیش از این، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای به فعالان صنف عمده و خرده فروش لاستیک اعلام کرده بود که در زمان فروش تایر سواری به مصرف‌کننده نیاز است پنج رقم آخر شماره شاسی و شماره موتور خودرو از خریدار دریافت و در سند خرده‌فروشی ثبت شود. ضمن اینکه تحویل لاستیک به شبکه توزیع توسط تولیدکنندگان منوط به داشتن کدنقش و پروانه کسب در رسته مربوطه بود.

    منبع: ایسنا

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.