حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۲۲۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در شهرستان مرند
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
    شناسه : 7226
    0
    فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد:

    فرمانده انتظامي شهرستان مرند از کشف ۲۲۰ ميليارد ريال انواع کالاي خارجي قاچاق از ۲ دستگاه تريلي خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ اسديان با اشاره به این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتي ماموران انتظامي شهرستان مرند و با همکاري سربازان گمنام امام زمان (عج) مبني بر وجود کالاي قاچاق در داخل پارکينگي در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامي شهرستان مرند از کشف ۲۲۰ ميليارد ريال انواع کالاي خارجي قاچاق از ۲ دستگاه تريلي خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ اسديان با اشاره به این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتي ماموران انتظامي شهرستان مرند و با همکاري سربازان گمنام امام زمان (عج) مبني بر وجود کالاي قاچاق در داخل پارکينگي در خارج از شهر، ماموران پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

    وي افزود: ماموران پس از حضور در محل و در بازرسي از ۲ دستگاه تريلي پارک شده در محل مورد نظر تعداد ۹ هزار و ۹۹۴ بطري نوشابه انرژي زا، ۵۳ هزار و ۱۱۱ عدد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، ۲ هزار و ۵۶۰ عدد اتصالات لوله کشي، ۲ هزار و ۵۲۰ عدد آمپول پزشکي و ۲۰ هزار و ۷۶ عدد ظروف چيني فاقد مجوز قانوني کشف شد.

    فرمانده انتظامي مرند تصريح کرد: کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را ۲۲۰ ميليارد ريال برآورد کرده‌اند که در اين راستا ۲ نفر متهم دستگير و کالاهاي قاچاق توقيف و متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

    اسدیان با بيان اينکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت در کشور است و بر اساس وظايف ذاتي پليس با پديده قاچاق برخورد قانوني خواهد کرد.

    وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.