حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دستگیری سارقان سیم کابل برق در مرند
    ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
    شناسه : 7133
    1
    فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۳سارق سیم کابل های برق با ۱۰ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ علی اسدیان درتشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع سرقت سیم کابل برق در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴زنوز، به دليل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۳سارق سیم کابل های برق با ۱۰ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ علی اسدیان درتشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع سرقت سیم کابل برق در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴زنوز، به دليل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران آن کلانتری قرارگرفت.

    وی افزود: ماموران با حضور در محل های وقوع و بررسی دقیق صحنه های سرقت و انجام اقدامات پلیسی تعداد ۳نفر از عاملان سرقت را شناسایی و با هماهنگي قضائی در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

    سرهنگ اسدیان تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به سرقت ۱۰ فقره سیم کابل برق از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند درپایان عدم‌ رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سرقت عنوان کرد و اذعان داشت: يکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرائم بخصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان این مهم به جد دنبال می شود. از شهروندان درخواست می شود درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را دراسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.