حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۲ کیلو و ۸۳۰ گرم مواد مخدر در مرند
    ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
    شناسه : 7129
    1
    فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

    فرمانده انتظامی مرند از کشف ۲کیلو و۸۳۰گرم انواع مواد مخدر ودستگیری ۳سوداگر مرگ دراين شهرستان خبرداد. به گزارش آرشیو نیوز: علی اسدیان در جزئیات این خبر اظهارداشت:در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در سطح شهرستان مرند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند از کشف ۲کیلو و۸۳۰گرم انواع مواد مخدر ودستگیری ۳سوداگر مرگ دراين شهرستان خبرداد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    علی اسدیان در جزئیات این خبر اظهارداشت:در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در سطح شهرستان مرند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرارگرفت.

    وی افزود:با تلاش شبانه روزی وتحقیقات به عمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی و تعقیب و مراقبت آنان شدند.

    فرمانده انتظامی مرند عنوان کرد:در عملیاتی غافلگیرانه ۳نفر(یک زن و ۲مرد) توسط پلیس شهرستان دستگیر ودر بازرسی از منزل یکی از متهمان مقدار ۲کیلو و۶۶۰ گرم هروئین، ۱۰۰گرم شیشه، ۷۰گرم تریاک، یک عدد وافور، یک دستگاه کارت خوان، ۲دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلت کمری با ۷عدد فشنگ مربوطه ومبلغ یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال توقیف گردید.

    اسدیان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند افزود:پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ وبالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد.

    وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه مصرف، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پليسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.