حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • عامل تیراندازی با اسلحه شکاری در مرند دستگیر شد
    ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
    شناسه : 6759
    0
    فرمانده انتظامی مرند:

    فرمانده انتظامی مرند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه اسلحه شکاری در این شهرستان خبرداد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ علی اسدیان درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی درسطح حوزه استحفاظی شهرستان مرند وبا توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرارگرفت. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه اسلحه شکاری در این شهرستان خبرداد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ علی اسدیان درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی درسطح حوزه استحفاظی شهرستان مرند وبا توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرارگرفت.

    وی افزود: فردی با اسلحه شکاری موجب تیراندازی وایجاد رعب و وحشت به‌خودرو شخصی یکی از شهروندان شده واز محل متواري گردیده بود. با اشرافیت اطلاعاتی ماموران مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شدو در این راستا یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

    فرمانده نیروی انتظامی مرند علت تیراندازی را اختلافات شخصی عنوان کرد و اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است وپلیس شهرستان با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد. و در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری واستفاده از هرگونه اسلحه غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.