حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • غزه پاره تن جهان اسلام است
    ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
    شناسه : 6282
    5
    مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

    مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به مظلومیت‌های مردم غزه در جریان جنایات‌های اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: غزه، پاره تن جهان اسلام است و باید آزاد شود. به گزارش آرشیو نیوز: حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم. رژیم غاصب اشغالگر کودک کش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به مظلومیت‌های مردم غزه در جریان جنایات‌های اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: غزه، پاره تن جهان اسلام است و باید آزاد شود.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم. رژیم غاصب اشغالگر کودک کش اسرائیل با زیرپا گذاشتن تمامی پیمان‌ها و مقررات دنیا به همراه کسانی که داعیه دار حقوق بشر هستند، جانی ترین جنایت‌ها را در غزه انجام می‌دهند.
    وی ادامه داد: رهبر انقلاب با تاسی به فرمایشات قرآن کریم فرمودند که ۲۵ سال آینده، چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود و این امر شاید در پنج سال آینده هم به وقوع خواهد پیوست. عملیات طوفان الاقصی غزه نیز حرکتی برای از بین بردن رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان مقام معظم رهبری است.
    حسینی خاطرنشان کرد: اگر امروز آب و برق و حتی شیرخشک برای شیرخوارگان در فلسطین و غزه قطع شده است، می‌توانیم از طریق ندای آرمان خواهی مردم ایران و خطه آذربایجان و تبریز، کمک‌ها را جمع آوری و در اختیار مردم عزیز غزه که پاره تن جهان اسلام هستند، قرار دهیم.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم به ندای مظلومیت کودکان و مردم فلسطین جواب بدهیم و روزی با قیادت قائم عظیم الشان(عج) در مسجدالاقصی نماز اقامه کنیم.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.