حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • اراده جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد
    ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
    شناسه : 6180
    4
    رئیسی:

    رئیس‌جمهور با بیان اینکه اراده جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد، گفت: رشادت، شجاعت، ایستادگی، مقاومت، ابتکار عمل و خلاقیت مجاهدین فلسطینی را تبریک می‌گویم. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از مهر: حجت الاسلام رئیسی در آئین بهره‌برداری از ۴ ایستگاه مترو تهران با اشاره به مقاومت فلسطین گفت: کسی باور نمی‌کرد که مقاومت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس‌جمهور با بیان اینکه اراده جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد، گفت: رشادت، شجاعت، ایستادگی، مقاومت، ابتکار عمل و خلاقیت مجاهدین فلسطینی را تبریک می‌گویم.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از مهر:

    حجت الاسلام رئیسی در آئین بهره‌برداری از ۴ ایستگاه مترو تهران با اشاره به مقاومت فلسطین گفت: کسی باور نمی‌کرد که مقاومت فلسطین بتواند این گونه صهیونیست‌ها را غافلگیر کند،قطعاً امداد الهی شامل حال آنهاست.
    وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت:ظلم و ستم به یک ملت و آواره کردن زنان، کودکان و تصرف اراضی کشاورزی و سرزمین آنها می‌تواند یک مدت زمان کوتاهی باشد اما دیگر مردم حاضر به ادامه این ظلم‌ها نیستند.
    رئیس قوه اجرایی کشور با اشاره به موضوع مترو و گسترش آن در تهران اظهار داشت: دو موضوع کاهش ترافیک و رفع آلایندگی مشکلاتی است که نگاه قابل تقدیری در شهرداری برای رفع آنها صورت می‌گیرد که قابل تشکر است.
    رئیسی بیان کرد: شاهدیم که جوانان عزیز و مهندسین و شرکت‌های پیمانکاری شبانه روز برای رفع مشکلات تهران تلاش می‌کنند و گام‌هایی بزرگی برای ایجاد خطوط ریلی برداشته شده و ادامه دارد.
    رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۴ ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷ و شروع عملیات حفاری مکانیزه تونل خط ۱۰ مترو تهران اذعان کرد: موضوع اتوبوس و تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز در شهر تهران مسئله مهم است و امیدواریم تا پایان سال و نیز در سال آینده تعداد اتوبوس‌ها افزایش یابد.
    رئیس قوه اجرایی کشور تصریح کرد: نسبت به برقی کردن تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و موتور سیکلت‌ها باید اقدامات لازم انجام شود و ان‌شاالله تا پایان سال جاری تعدادی از این تاکسی‌ها برقی می‌شوند و در ادامه برای سال‌های آینده اقدامات جدی‌تری در این رابطه صورت خواهد گرفت.
    رئیسی با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان در شهر تهران گفت: سفر با مترو در کاهش زمان و هزینه و هم در بی‌خطر بودن آن بسیار اهمیت دارد و باید تلاش‌هایمان برای کاهش هزینه، زمان و خطرات افزایش یابد.
    حجت الاسلام رئیسی با اشاره به حمایت‌های دولت از شهرداری اظهار داشت: همت شهرداری در خصوص تأمین رفاه مردم مهم است و نقش پشتیبانی دولت هم در این زمینه دارای اهمیت است. ما دستگاه‌های دولتی را موظف می‌دانیم که تلاش کنند تا وضعیت همه شهرهای کشور بهبود یابد.
    وی افزود: تهران به خاطر جمعیت و پایتخت بودن آن مهم است، اما همه شهرهای کوچک و کلان شهرها برای ما اهمیت دارند و باید برای مردم شهرها رفاه مناسب فراهم شود لذا دولت باید مساعدت کند تا شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان موفق شود زیرا کمک به شهرداری کمک به شهروندان است.
    رئیس قوه اجرایی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در شهر تهران در حال انجام است، گفت: موضوع دیگر قرارگاه ساخت مسکن است. ما کمبود زمین در تهران داریم و ساخت مسکن کار ساده‌ای نیست، ولی کار دارد دنبال می‌شود. با پیگیری شهرداری و کمک وزارت راه و شهرسازی، تغییر بافت مرکز تهران باید صورت بگیرد. از سویی توسعه فضای سبز تهران بسیار ارزشمند است که باید از آن تقدیر شود.
    وی ادامه داد: سامان دادن به شرایط اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی هم از دیگر وظایف شهرداری است تا چهره تهران بهبود یابد.

    منبع : مهر

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.