حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آغاز مذاکرات برای اعزام نیروی کار به عراق
    ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
    شناسه : 5996
    8

    مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار، آمادگی این وزارتخانه را برای اعزام نیروی کار مازاد ایرانی به کشور عراق در تمامی سطوح شغلی اعلام نمود. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم: امید ملک، مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعزام نیروی کار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار، آمادگی این وزارتخانه را برای اعزام نیروی کار مازاد ایرانی به کشور عراق در تمامی سطوح شغلی اعلام نمود.


    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم:

    امید ملک، مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعزام نیروی کار به خارج از کشور را در صورت انجام بر اساس ضوابط، برای کشور دارای محسنات دانست و گفت: اگر بتوانیم از فرصت‌های کار موجود در بازار کار بین‌الملل استفاده کنیم، در حقیقت توانسته‌ایم هم تجربه نیروی کار را افزایش دهیم و برای کشور ارزآوری خواهد داشت. این مسئله در نهایت سبب رشد دانش فنی و کاهش فقر می‌شود که نه‌تنها هیچ ایرادی ندارد؛ بلکه بسیار مثمرثمر خواهد بود. 

    وی درباره حضور نیروی کار ایرانی در خارج از کشور بیان کرد: برای حضور نیروی کار ساده و نیمه‌ماهر مسئله‌ای وجود ندارد. برای نیروهای متخصص هم اگر در یک رشته کاری، چنین نیروهایی مازاد وجود داشته باشد و در ایران بیکار باشد، امکان ارسال ایشان به خارج از کشور وجود دارد.
    ملک از نشست وبیناری بین مسئولین وزارت کار و امور اجتماعی کشور عراق و مسئولین حوزه های اشتغال، بهزیستی و فنی و حرفه ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ج.ا.ایران و نیز رایزن اقتصادی ج.ا. ایران در کشور عراق که در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۶٫۲۹ برگزار شد، خبر داد.

    در این نشست، موضوعات مربوط به بیانیه مشترک همکاری میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ج.ا.ایران و وزارت کار و امور اجتماعی عراق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    منبع: تسنیم

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.