حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • اجلاسیه هنر و شهدای رسانه در آذربایجان شرقی
    ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
    شناسه : 5825
    5
    به گزارش آرشیو نیوز

    محمدحسین بلاغی در اجلاسیه شهدای هنر و رسانه گفت: اصحاب فرهنگ و هنر همصدا و همگام با آرمانهای شهدا و پای کار انقلاب هستند. به گزارش آرشیو نیوز: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این اجلاسیه اظهار کرد: امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در تاریخ ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۶۷ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمدحسین بلاغی در اجلاسیه شهدای هنر و رسانه گفت: اصحاب فرهنگ و هنر همصدا و همگام با آرمانهای شهدا و پای کار انقلاب هستند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این اجلاسیه اظهار کرد: امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در تاریخ ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۶۷ و پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در پیامی خطاب به هنرمندان و خانواده شهدا به تجلیل از هنر و هنرمندان متعهد پرداختند. این پیام باید به عنوان «منشور هنر انقلاب اسلامی، بارها مورد بازخوانی قرار گیرد.

    وی افزود: ما باید در راستای پیروی از منویات امام راحل، این پیام را به عنوان شاخص محور و معیار قرار داده و فعالیت‌های هنر و رسانه‌ای را با آن بسنجیم.
    محمد حسین بلاغی تاکید کرد: تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی (ص) باشد. این هنر باید زیبا و پاک بوده و کوبنده سرمایه داری مدرن و کمونیسم خون ‏آشام و نابودکننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهان بی ‏درد و در یک کلمه «اسلام آمریکایی» باشد.
    مدیر کل فرهنگ و اسلامی ارشاد استان آذربایجان‌شرقی به گرفتار نشدن اصحاب هنر و رسانه در تله‌ها و نقشه‌های دشمن تاکید کرد و افزود: امروزه بخش عمده‌ای از اصحاب هنر و رسانه کشور در راستای حق و حقیقت و خنثی سازی فریب‌های دشمنان قدم برمی‌دارند.
    بلاغی ادامه داد: اغلب هنرمندان استان در کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در قالب کمیته‌های فرهنگی و هنری، تبلیغات و فضاسازی، رسانه و اطلاع رسانی ایفای نقش موثری دارند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.