حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • خواب پریشان ناتو برای تجزیه ایران
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
    شناسه : 5686
    4
    امام جمعه تبریز:

    امام جمعه تبریز با اشاره به افشای نقشه ناتو برای تجزیه ایران گفت: تجزیه ایران توسط ناتو خواب پریشانی است که هیچ وقت تعبیر نخواهد شد. به گزارش آرشیو نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با اشاره به اظهارات عضو ناتو درباره تجزیه ایران گفت: نقشه تجزیه ایران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    امام جمعه تبریز با اشاره به افشای نقشه ناتو برای تجزیه ایران گفت: تجزیه ایران توسط ناتو خواب پریشانی است که هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

    به گزارش آرشیو نیوز :

    حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با اشاره به اظهارات عضو ناتو درباره تجزیه ایران گفت: نقشه تجزیه ایران از سوی دشمن مسئله جدیدی نیست و بار‌ها دشمنان برای تجزیه ایران دندان طمع تیز کردند.
    وی ادامه داد: ایران در مقابل طرحهای زیاده‌خواهانه غرب برای تجزیه کشور با حفظ تمامیت ارضی در منطقه ایستادگی و نقشه شوم آنها را باطل کرده است.
    خطیب نماز جمعه تبریز متذکر شد: بی‌تردید قدرت و نفوذ ظرفیت‌های سرزمینی ایران در دفاع از تمامیت ارضی، پروژه‌ نخ نمای تجزیه‌طلبان را به شکست کشانده است همانگونه که اراده تهران بر خلاف خواست و اراده غرب به رهبری آمریکا بر حفظ یکپارچگی شامات و عراق بود که محقق شد.
    وی ادامه داد: ناتو در همه چالش‌ها یک بازنده بزرگ بوده است و در عراق و افغانستان شکست خورد و در جنگ اوکراین نیز سخت به زمین خورد؛ ناتو امیدواری‌ها برای پیروزی اوکراین را کنار گذاشته و به دنبال صلح با طرف دیگر جنگ است.
    حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اضافه کرد: دشمن وحدت و انسجام ما را هدف قرار داده است از این‌رو ما نیز باید روی مولفه های قدرت خود که قطعا با وحدت ملی محقق می‌شود، تکیه کنیم.
    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه ها به عقب‌نشینی اروپا در مقابل ایران به دنبال پیوستن به بریکس اشاره و اظهار کرد: این هفته شاهد بودیم دولت‌های اروپایی از مواضع قبلی خود عقب کشیده اند؛ در یک نمونه رئیس جمهور فرانسه درست چند روز پس از پیوستن ایران در جمع بریکس از ضرورت بازگشت به برجام صحبت و ادعا کرده است که نظام بین‌المللی به چالش کشیده شده است و تلاش بریکس برای گسترش و جذب کشورهای جدید نشان‌دهنده عزم آن‌ها برای ایجاد نظم جهانی است.
    خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم، بی‌گمان مدال درخشان بر سینه دولت و موهبتی بزرگ برای رئیس جمهور دکتر رئیسی است گفت: بابت آن باید به برادران و خواهرانی که در بدنه دولت خدمتگزاران هستند باید تبریک گفت و البته این تحسین‌ها با تذکرات و توجهاتی هم همراه بود که چه بسا باید بیش از سایر بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.
    حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر اینکه این تمجیدها، مسئولیت‌های مضاعف برای دولت ایجاد می‌کند ادامه داد: ضرورت آشکار شدن زحمات زیرساختی در معیشت مردم و ارتقای شاخص‌های معیشت در جامعه است از این‌رو برخی مسائل به عنوان غبار این اجازه دیده شدن سایر خدمات دولت را نمی‌دهد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.