حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نوجوانان تبریزی راهی قرقیزستان شدند
    ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
    شناسه : 4914
    3
    اداره ورزش استان آذربایجان شرقی:

    پویا آریاخواه و مرتضی نریمانی هر دو از آذربایجان شرقی به همراه ۱۲ بازیکن دیگر تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی راهی قرقیزستان شدند. به گزارش آرشیو نیوز: مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) ۲۰۲۳ از ۲۸ خرداد تا چهارم تیرماه سال جاری در قرقیزستان برگزار می‌شود.لیگ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پویا آریاخواه و مرتضی نریمانی هر دو از آذربایجان شرقی به همراه ۱۲ بازیکن دیگر تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی راهی قرقیزستان شدند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) ۲۰۲۳ از ۲۸ خرداد تا چهارم تیرماه سال جاری در قرقیزستان برگزار می‌شود.
    لیگ ملت‌های آسیای مرکزی با حضور هفت تیم قرقیزستان(میزبان)، نپال، مغولستان، ازبکستان، ایران، قزاقستان و ترکمنستان به صورت گروهی پیگیری خواهد شد.
    تیم ملی نوجوانان که خود را برای رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در آرژانتین آماده می‌کند، به عنوان نماینده ایران در لیگ ملت‌های آسیایی مرکزی شرکت می کنند.
    این تیم در دوره گذشته این رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود و امسال نیز برای دومین بار در این مسابقات شرکت می‌کنند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.