حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • برگزاری ۴۴ برنامه همزمان با آزادسازی خرمشهر در مرند
    ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
    شناسه : 4729
    4
    فرمانده سپاه مرند خبر داد:

    ۴۴ برنامه در سوم خرداد سالروز گرامیداشت عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در مرند برگزار می شود. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور طی نشست با خبرنگاران برنامه های سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را تشریح کرد. هنرور با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ۴۴ برنامه در سوم خرداد سالروز گرامیداشت عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در مرند برگزار می شود.


    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور طی نشست با خبرنگاران برنامه های سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را تشریح کرد.

    هنرور با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) ، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نقطه عطف و حساس هشت سال دوران دفاع مقدس فتح و آزادسازی خرمشهر بود.
    فرمانده سپاه مرند با بیان اینکه ابعاد فتح خرمشهر دارای دستاوردهای مهمی بود گفت: فتح خرمشهر بعلت موقعیت اجتماعی ، سیاسی ، مذهبی و اقتصادی چیزی فراتر از دستاورد نظامی بود ، که حضرت امام (ره) این پیروزی را منتسب به قدرت الهی دانسته و فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

    هنرور با اشاره به اینکه وحدت رزمندگان اسلام یکی از نقاط قوت پیروزی عملیات بیت المقدس بود ، تصریح کرد : فتح خرمشهر سیلی محکمی به استکبار جهانی بود و دشمنان بدانند که دوران بزن در رو تمام شده است.

    وی ادامه داد: بلوک شرق و غرب با تمام قوای نظامی خود جمع شده بودند تا با حمایت صدام جنایتکار خرمشهر را حفظ نمایند ، اما رزمندگان اسلام با نصرت الهی ، رهبری و فرماندهی حضرت امام (ره) توانستند با عبور از کارون خرمشهر را فتح و آزاد کنند.

    فرمانده سپاه مرند در پایان گفت: برگزاری یادواره های شهدا ، مراسم عصر شعر و خاطره مقاومت ، نشست های جهاد تبیین ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ، نواختن زنگ مقاومت ایثار و پیروزی ، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان ، مراسم عطر افشانی مزار شهدا ، یادواره ۲۴ شهید عملیات بیت المقدس ، حضور خادمان حرم امام رضا (ع) و پرچم متبرک آستان قدس، رژه موتور سواری ، همایش پیاده روی خانوادگی و … از برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در شهرستان مرند است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.