حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تکلیف تیم‌های حاضر در سومین تور بین‌المللی مرند-ارس مشخص شد
    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
    شناسه : 4587
    4
    به گزارش آرشیو نیوز

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی، تکلیف تیم های حاضر در سومین تور بین المللی مرند_ارس مشخص شد. سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس هفته جاری برگزار خواهد شد. تیم باشگاهی از اندونزی، ازبکستان، تیم‌های ملی عراق الف و ب، تیم دانشگاه آزاد تبریز، جلفا-ارس، سپاهان اصفهان، مس […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی، تکلیف تیم های حاضر در سومین تور بین المللی مرند_ارس مشخص شد.

    سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس هفته جاری برگزار خواهد شد.

    تیم باشگاهی از اندونزی، ازبکستان، تیم‌های ملی عراق الف و ب، تیم دانشگاه آزاد تبریز، جلفا-ارس، سپاهان اصفهان، مس رفسنجان و امیدنیا مشهد تیم‌هایی هستند که حضورشان در این دوره از تور قطعی شده است.

    یک تیم باشگاهی دیگر از کشور قزاقستان به احتمال زیاد در این تور حضور خواهد داشت که تابدین لحظه حضور این تیم در تور مرند-ارس قطعی نشده است و در صورت حضور، تعداد تیم‌های حاضر در تور به عدد ۱۰ خواهد رسید.

    ناگفته نماند مراسم افتتاحیه سومین دوره تور بین‌المللی مرند-ارس سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد و این تور در ۴ مرحله پیگیری می‌شود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.