حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • هلال احمر یک نهاد متعالی است
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
    شناسه : 4522
    7
    معاون اجرايي رئیس جمهور:

    منصوری :هلال احمر یک نهاد متعالی است، گفت: هلال احمر ایران همزمان که وظایف صلیب سرخ را انجام می دهد و ویژگی ها و مسئولیت های این نهاد بین المللی را دارد، اما یک ویژگی بارز و تفاوت مهم هم دارد که نماد عزم، اراده، روحیه مومنانه و توانمند و مبتکرانه است. به گزارش آرشیو […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    منصوری :هلال احمر یک نهاد متعالی است، گفت: هلال احمر ایران همزمان که وظایف صلیب سرخ را انجام می دهد و ویژگی ها و مسئولیت های این نهاد بین المللی را دارد، اما یک ویژگی بارز و تفاوت مهم هم دارد که نماد عزم، اراده، روحیه مومنانه و توانمند و مبتکرانه است.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و نماینده وی در شورای عالی جمعیت هلال احمر روز سه شنبه در اجتماع ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن ساز به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر (۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت) در سالن پورشریفی تبریز گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی از جنس غیرت، تجربه و اقدام به هنگام در مواقع بحرانی است و بالاتر از توان و ظرفیت خود کار می‌کند که در شرایط فعلی کشور به این روحیه نیاز داریم.

    وی با بیان اینکه هلال احمر نهادی مبنتی بر ظرفیت مردم است، اذعان کرد: طبق فرمایشات رهبری، هر جا کار به مردم سپرده شد گره ها و مشکلات برطرف می شود و هلال احمر امروز این ویژگی بارز را دارد و رافع مشکلات است.

    منصوری گفت: دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم و جوانان برنامه ریزی کرده و با راه انداختن انواع جنگ‌های ترکیبی، به دنبال از بین بردن روحیه امید در جامعه است که با وجود جوانان غیور و روحیه هلال احمری، دشمن این آرزو را به گور خواهد بود.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی، چابک، چالاک و فعال است و بیش از یک میلیون عضو افتخاری دارد و این رمز موفقیت این نهاد در مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی بوده که فی‌نفسه ارزشمند است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.