حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ادعای دریافت خودروهای رانتی را تکذیب کرد
    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
    شناسه : 4479
    3
    سازمان تامین اجتماعی:

    سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: هیچ‌گونه قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ثبت‌نام سازمانی و دریافت خودرو توسط مدیران و همکاران این سازمان وجود نداشته است. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از اقتصاد نیوز: پیرو برخی شایعات مطرح شده پیرامون تحویل خارج از نوبت خودرو یا تحویل خودرو ارزان و حواله‌ای توسط برخی از دستگاه‌ها […]

    ارسال توسط : منبع : اقتصاد نیوز
    پ
    پ

    سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: هیچ‌گونه قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ثبت‌نام سازمانی و دریافت خودرو توسط مدیران و همکاران این سازمان وجود نداشته است.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از اقتصاد نیوز:

    پیرو برخی شایعات مطرح شده پیرامون تحویل خارج از نوبت خودرو یا تحویل خودرو ارزان و حواله‌ای توسط برخی از دستگاه‌ها و اشاره به نام سازمان تأمین‌اجتماعی، این سازمان به تکذیب این ادعا پرداخت.
    سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: از ابتدای دوره مدیریتی جدید در دولت مردمی سیزدهم، هیچ‌گونه قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ثبت‌نام سازمانی و دریافت خودرو توسط مدیران و همکاران این سازمان از شرکت‌های خودروساز وجود نداشته و موضوع طرح شده از اساس نادرست است.

    در اطلاعیه این سازمان آمده است: بدیهی است این سازمان ضمن پایبندی به صیانت از حقوق ذی‌نفعان معزز خود به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی، پیگیری حقوقی اتهام مذکور را در دستور کار قرار داده و نسبت به احقاق حقوق و اعتبار همکاران پرتلاش این سازمان، موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

    منبع : اقتصاد نیوز

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.