حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دستگیری سه سارق درمرند
    ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
    شناسه : 4259
    4
    فرمانده انتظامی خبر داد:

    فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت و مالخران از دستگیری سه سارق و دو مالخر و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: فرمانده انتظامی مرند، جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اجرای طرح برخورد با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت و مالخران از دستگیری سه سارق و دو مالخر و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    فرمانده انتظامی مرند، جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. 
    وی افزود: چندین اکیپ واحد گشت تخصصی  آشکار و نامحسوس به سرپرستی پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و نسبت به اجرای طرح در مناطق و محلات جرم خیز اقدام و موفق شدند سه سارق اماکن خصوصی، خانه باغ‌ها، سیم کابل و غیره را دستگیر و در این راستا دو نفر مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کرده واز مخفیگاه آنها مقدار زیادی اموال مسروقه از جمله موتور برق، سیم کابل، دستگاه چمن زنی، فنس، فرغون  و… را کشف و ضبط نمایند. 
    وی ضمن اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: مقابله قاطعانه و مقتدرانه با مخلان امنیت و آرامش مردم از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و پلیس برابر قانون با این‌گونه افراد برخورد خواهد کرد.
    فرمانده انتظامی مرند در پایان از شهروندان خواست: مردم عزیز می توانند با رعایت توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از جرائم خصوصا سرقت داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.