حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کلاهبرداری با لینک‌های جعلی سودسهام عدالت
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
    شناسه : 4139
    3
    رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی:

    رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی به تبعات کلیک لینک پیامهای جعلی با عنوان ثبت نام، دریافت و یا واریز سود سهام عدالت هشدار داد به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ محسن محمودی اظهار داشت: با وجود اطلاع رسانی‌های بیشتر و در قالب‌های متنوع توسط پلیس فتا در حوزه کلاهبرداری‌های اینترنتی علی الخصوص کلاهبرداری با عنوان دریافت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی به تبعات کلیک لینک پیامهای جعلی با عنوان ثبت نام، دریافت و یا واریز سود سهام عدالت هشدار داد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ محسن محمودی اظهار داشت: با وجود اطلاع رسانی‌های بیشتر و در قالب‌های متنوع توسط پلیس فتا در حوزه کلاهبرداری‌های اینترنتی علی الخصوص کلاهبرداری با عنوان دریافت و واریز سود سهام عدالت از طریق رسانه ملی، سایت پلیس فتا، خبرگزاری‌ها و سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، اما متأسفانه باز هم شاهد مورد بزه واقع شدن هموطنان از طریق لینک‌های جعلی سهام عدالت هستیم.
    وی تصریح کرد: کاربران فضای مجازی با مراجعه به پلیس فتا عنوان می‌کنند که پیامی از طریق شماره‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی و همچنین در قالب پیامک با عناوین مختلف ثبت نام، دریافت و یا واریز سود سهام عدالت دریافت نموده و بر روی لینک اعلامی همراه آن پیام کلیک می‌کنند.
    وی افزود: کاربران پس از کلیک کردن برروی لینک‌های جعلی و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده و یا نصب اپلیکیشن اعلامی، افراد کلاهبردار را در رسیدن به اهداف مجرمانه همراهی کرده و بدین ترتیب مورد کلاهبرداری واقع می‌شوند.
    محمودی خاطرنشان کرد: چنانچه افراد پیام‌هایی تحت عناوین و موضوعات مختلف همچون دریافت و واریز سود سهام عدالت دریافت کردند که در آنها پرداخت مبلغی هرچند کم و یا سایر اطلاعات درخواست شده بود، آگاه باشند که تمامی آنها جعلی بوده و به هیچ وجه اقدام به کلیک کردن برروی این لینک ها را نکنند.
    وی بیان داشت: هموطنان هوشیار باشند هرگونه خبر در خصوص ثبت‌نام و یا پرداخت سود سهام عدالت را تنها از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کرده و از ورود به سایت‌های مشابه و کلیک کردن بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی و پیامکی به جد پرهیز کنند.
    محمودی تاکید کرد: کاربران فضای مجازی به هیچ عنوان نرم افزارهای ناشناس را از طریق لینک‌های جعلی با عناوین مختلف از جمله مشاهده ابلاغیه‌های قضائی و سود سهام عدالت را دانلود و نصب نکنند و از پر کردن فرم‌های ناشناس جداً خودداری کنند.
    رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدید مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir و یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.