حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ناگفته های شرکت عالم آرا / سو استفاده از نجابت سرمایه گذاران شهرستان مرند
    ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
    شناسه : 3943
    3
    به گزارش آرشیو نیوز :

    شرکت توسعه عمران مرند یکی از سرمایه گذاران عمده از بدو تشکیل گروه صنعتی عالم آرا در این شهرستان میباشد. به گزارش آرشیو نیوز: غیبی مدیر عامل شرکت توسعه و عمران مرند ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در نشست خبری این شرکت با اشاره به سود ساختگی عالم آرا در سال ۸۳، ۸۴ افزود: […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شرکت توسعه عمران مرند یکی از سرمایه گذاران عمده از بدو تشکیل گروه صنعتی عالم آرا در این شهرستان میباشد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    غیبی مدیر عامل شرکت توسعه و عمران مرند ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در نشست خبری این شرکت با اشاره به سود ساختگی عالم آرا در سال ۸۳، ۸۴ افزود: شرکت عالم آرا مخالف با قانون ۱۴۱ تجارت با وجود زیان ده بودن اقدام به افزایش سرمایه کرده و همین امر منجر به کاهش سرمایه مرند از ۳۳ به ۱۱/۴۹ درصد شده است.

    وی افزود: بانک ملی در همان سال با بررسی صورت مالی های عالم آرا از ارائه اعتبارات اسنادی خودداری نموده و برهمین اساس شرکت LG در ۲۵ مهر ۸۴ از ادامه همکاری با این شرکت انصراف میدهد. عالم آرا برای ادامه فعالیت خود تصمیم به راه اندازی خط تولید لوله‌های GRP می‌کند. دستگاه های خریداری شده توسط این شرکت به قدری دقیق و بی نقص بودند که در ۱۵ الی ۲۵ سانتیمتر اولیه میتوانستند مشکل دار بودن قطعه تولیدی را تشخیص دهند؛ اما متاسفانه طبق اسناد به دست آمده لوله‌هایی با عنوان ضایعات از مرز سومار به عراق صادر می شد.

    وی با اشاره به فروش نیروگاه برق این شرکت گفت : نیروگاهی که در سال ۸۵ به مبلغ ۱۵.۹۳۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال خریدار شده بود؛ متاسفانه در سال ۹۷ به مبلغ ۸.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به صورت اقساطی به‌فروش می‌رسد.

    غیبی در ادامه سخنان خود از دیگر اسرار نهفته شرکت برای سهامداران پرده گشایی کرد و گفت: شرکت عالم آرا در اوج ورشکستگی برای ادامه حیات اقدام به خرید الیاف به مبلغ ۴۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰میلیون ریال از شرکت رزیتان می‌کند که بعدا الیاف خریداری شده به صورت خام به لرستان ارسال می‌شود و عاملی برای ضرر بیشتر شرکت و مزایده آن می‌شود تا ملک کارخانه به مبلغ کمتر از قیمت واقعی به اقوام هیئت مدیره عالم آرا واگذار گردد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.