حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۲۵ هزار عدد داروی قاچاق در مرند
    ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
    شناسه : 3887
    2
    فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد:

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند از کشف ۲۵هزار عدد داروی قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ جلیلیان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند در برابر اخبار واصله مبنی بر پخش دارو برای بیماران خاص خارج از شبکه توزیع دارو در سطح شهرستان مرند و قاچاق این دارو‌ها به سایر استانها  موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی و اطلاعات […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند از کشف ۲۵هزار عدد داروی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ جلیلیان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند در برابر اخبار واصله مبنی بر پخش دارو برای بیماران خاص خارج از شبکه توزیع دارو در سطح شهرستان مرند و قاچاق این دارو‌ها به سایر استانها  موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی و اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.
    وی افزود: پس از بررسی‌های فنی و کار اطلاعاتی چند نفر در این خصوص شناسایی و در نیمه شب اول اسفند ماه یک دستگاه خودروی باری که قصد انتقال مقادیر زیادی دارو را داشت متوقف شد.
    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند گفت: در این عملیات  ۲۵هزار عدد انواع آمپول، قرص و کپسول‌های خارجی مورد استفاده بیماران خاص و همچنین ۲۰۰قلم انواع لوازم آرایشی و مقادیر زیادی لوازم دندانپزشکی به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد و در این خصوص سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به دادستانی مرند تحویل داده شدند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.