حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • شهرام عبدلی  در بیمارستان بستری شد
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
    شناسه : 3846
    5
    بازیگر محبوب کشورمان:

    شهرام عبدلی بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌برد،با افت هوشیاری ناگهانی در بیمارستان قائم بستری شد به گزارش آرشیو نیوز: شهرام عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل های طرقبه مشغول استراحت بوده است، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شهرام عبدلی بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌برد،با افت هوشیاری ناگهانی در بیمارستان قائم بستری شد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    شهرام عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل های طرقبه مشغول استراحت بوده است، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود.
     عبدلی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه (ای سی یو) بیمارستان قائم مشهد به سر می‌برد، ضربان قلب این بازیگر برقرار است. اما شرایطش ناپایدار است و در کمای عمیق بسر می‌برد. عمل جراحی اولی که بر روی مغز او انجام شده موفقیت آمیز بوده و باید صبر کنیم تا مشخص شود نیاز به عمل جراحی بعدی دارد یا خیر.

    سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل‌ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.
    او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.
    شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.