حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • محوریت بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا( س)
    ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
    شناسه : 3447
    3
    جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند

    جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند با محوریت بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و برگزاری سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در سالن سردار دلها برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز: معاون استاندار و فرماندار شهرستان مرند در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای گمنام دانش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند با محوریت بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و برگزاری سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در سالن سردار دلها برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    معاون استاندار و فرماندار شهرستان مرند در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای گمنام دانش آموز و سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم شهرستان مرند با نثار ۷۰۰ شهید همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده اند و خواهند بود.
    داود عباسی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر، از برگزاری برنامه مختلف برای این ایام در شهرستان مرند خبر داد.
    وی گفت: از جمله برنامه های شاخص این ایام حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در شهرستان مرند و ایراد سخنرانی برای عموم مردم این شهرستان و برگزاری همایش بانوان نخبه شهرستان مرند خواهد بود.
    فرماندار شهرستان ویژه مرند در ادامه از روسای ادارت خواهان مشارکت بیشتر در برگزاری ایام مناسبتی در سطح شهرستان شد و افزود: سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام و منزلت مادر وزن ایرانی باید باشکوه تر از گذشته برگزار گردد و نگاه ویژه آن حضرت به زنان جامعه تبیین شود.
    داود عباسی همچنین از برگزاری ویژه برنامه سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی در روز ۲۷ دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه با هدف تجدید میثاق با شهیدان در محل این دانشگاه برگزار خواهد شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.