حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ثبت اولین طرح نقشه قالی در تبریز
    ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
    شناسه : 2973
    4
    رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت

    ثبت اولین طرح نقشه قالی در تبریز با هماهنگی اداره فرش سازمان صمت، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و انجمن طراحان و نقاشان قالی آذربایجان خبر داد به گزارش آرشیو نیوز: صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت استان در بخش هنر صنعت فرش دستبافت گفت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ثبت اولین طرح نقشه قالی در تبریز با هماهنگی اداره فرش سازمان صمت، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و انجمن طراحان و نقاشان قالی آذربایجان خبر داد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت استان در بخش هنر صنعت فرش دستبافت گفت :با همکاری طراحان و نقاشان آذربایجان، هنرمندان طراح دارای سند مالکیت معنوی شوند .

    وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده چهار کمیته تخصصی قالی شامل طرح و نقشه، مواد اولیه و رنگرزی، تولید و بازاریابی و بازارسازی تشکیل شده که در این کمیته ها فرآیند پیشبرد اهداف پیگیری می شود.
    پرنیان اژ برگزاری جلسات عمومی کلان، تخصصی و کارشناسی برای ارتقای جایگاه فرش دستبافت ادامه داد: خوشبختانه اولین طرح نقشه قالی تبریز با حضور کارشناسان علائم تجاری و مالکیت معنوی استان به ثبت رسید که در ادامه این فرآیند، اقدامات گسترده ای برای حفظ مالکیت معنوی طراحان و نقاشان قالی تعمیق خواهد شد.
    رئیس صنعت ومعدن با تاکید بر این که تبریز و آذربایجان شرقی در حوزه فرش دستبافت کشور نقش راهبردی دارند، گفت: تنوع طرح و نقش از مزیت های هنری و معنوی بسیار ارزشمند اساتید طراحان و نقاشان قالی در این استان محسوب می شود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.