حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مناطق آزاد دروازه‌های اقتصاد ایران برای پیوند با اقتصاد منطقه‌ای و جهانی‌اند
    ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
    شناسه : 2665
    5

    پیشرفت اقتصادی منوط به اعتلای فرهنگی است پس ضروريست تمامی فعالان فرهنگی در همه زمینه ها در کنار مسئولین بوده وارائه راهکار کنند به گزارش آرشیو نیوز : دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در نشست خبری با فعالان فرهنگی منطقه آزاد ارس از جمله جامعه هنری،برخی از فعالین حوزه رسانه، دانشجویان، طلاب وجوانان با اشاره […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پیشرفت اقتصادی منوط به اعتلای فرهنگی است پس ضروريست تمامی فعالان فرهنگی در همه زمینه ها در کنار مسئولین بوده وارائه راهکار کنند

    به گزارش آرشیو نیوز :
     دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در نشست خبری با فعالان فرهنگی منطقه آزاد ارس از جمله جامعه هنری،برخی از فعالین حوزه رسانه، دانشجویان، طلاب وجوانان با اشاره به اینکه پیشرفت اقتصادی منوط به اعتلای فرهنگی است، گفت: بار فرهنگی انقلاب اسلامی بر روی دوش فعالان فرهنگی است، از این‌رو ضروری است تمامی فعالان فرهنگی منطقه در همه زمینه‌ها در کنار مسئولان بوده و ارائه راهکار کنند تا برکات فرهنگی بیش از پیش شود.

    وی اظهار کرد: در مدت حضور در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد دو مقوله فرهنگ و اقتصاد را در اولویت‌ قرار داده‌ایم و بر همین اساس، در سفر به مناطق، نشست با فعالان حوزه فرهنگی را در راس امور است تا هم دغدغه‌ها شنیده شود و هم راهکارها در راستای بهبود عملکرد ذیل اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

    دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به اینکه پیشرفت اقتصادی منوط به اعتلای فرهنگی است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی تمامی بار فرهنگی‌اش بر روی دوش مردم و فعالین فرهنگی است از این‌رو ضروری است تمامی فعالان فرهنگی منطقه در همه زمینه‌ها در کنار مسئولین بوده و ارائه راهکار نمایند تا برکات فرهنگی بیش از پیش شود.

    عبدالملکی، در ارتباط با رویکرد بین‌المللی‌گرایی نیز گفت: مناطق آزاد دروازه‌های اقتصاد ایران برای پیوند با اقتصاد منطقه‌ای و جهانی‌اند و باید برای تحقق جذب سرمایه‌گذاری خارجی، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بین‌المللی‌سازی این مناطق را توسعه دهیم. زیرساخت‌های نرم‌افزاری همان ابزارهای اقتصاد بین‌الملل نظیر بیمه بین‌المللی، بانک آفشور، بورس بین‌الملل، خدمات اداری الکترونیک و مراکز تجاری جهانی هستند.
    وی یادآور شد: زیرساخت‌های سخت‌افزاری نیز عمدتا شامل توسعه زیرساخت‌های عمرانی سرمایه‌گذاری، توسعه کریدورهای ترانزیت و لجستیک بین‌المللی بر محور مناطق آزاد، تجهیز گمرکات و به صرفه‌سازی حضور سرمایه‌گذاری است.

    در این نشست تعدادی از فعالان فرهنگی منطقه آزاد ارس از جمله جامعه هنری، برخی ار فعالین حوزه رسانه، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، جوانان و… به بیان دغدغه‌های خود و ارائه راهکار پرداختند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.