حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • معجزه بخش برای رفع درد زانو
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
    شناسه : 1453
    4

    به گزارش آرشیو نیوز: اگر بدانیم رژیم غذایی تا چه حد می تواندروی میزان دردهای بدنی شما تاثیر می‌گذارد  هویج یک ریشه خوراکی متعلق به خانواده‌ی چتریان است. این خانواده شامل جعفری، شقاقل، شوید، زیره سبز و غیره نیز می‌شود. گیاه هویج دارای برگ‌های سبز است و ریشه‌ی بلند و باریکی به رنگ نارنجی دارد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:

    اگر بدانیم رژیم غذایی تا چه حد می تواندروی میزان دردهای بدنی شما تاثیر می‌گذارد

     هویج یک ریشه خوراکی متعلق به خانواده‌ی چتریان است. این خانواده شامل جعفری، شقاقل، شوید، زیره سبز و غیره نیز می‌شود. گیاه هویج دارای برگ‌های سبز است و ریشه‌ی بلند و باریکی به رنگ نارنجی دارد که خوراکی است. هویج‌های کوچک ترد هستند، اما طعم و مزه‌ی چندانی ندارند زیرا هنوز به بلوغ نرسیده‌اند.

    خوردن هویج برای تسکین زانو درد در حقیقت یکی از روش های درمانی طب سنتی چینی به شمار می رود. هویج های نارنجی سرشار از بتاکاروتن و ویتامین A، دو ماده ی ضد التهاب قوی هستند، ویژگی ای که این ماده ی غذایی را برای تسکین درد زانو کارساز کرده است.

    برای اینکه بتوانید بیشترین بهره را از فواید هویج ببرید باید آن را به صورت پخته میل کنید، اما اگر از خوردن هویج پخته خوش‌تان نمی آید، خوردن خام آن هم ایرادی ندارد. برای کاهش زانو درد سعی کنید روزانه ۲ وعده هویج مصرف کنید.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.