حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند
    ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
    شناسه : 1143
    2

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان ویژه مرند با حضور معاون فرماندار مرند و مشاور مدیر عامل هلال احمر استان در فرمانداری مرند برگزار گردید . مهندس کوه کمری معاون فرماندار شهرستان ویژه مرند ضمن قدردانی از زحمات آقای عظیم نظری سرپرست قبلی هلال احمر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز:

    مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان ویژه مرند با حضور معاون فرماندار مرند و مشاور مدیر عامل هلال احمر استان در فرمانداری مرند برگزار گردید .

    مهندس کوه کمری معاون فرماندار شهرستان ویژه مرند ضمن قدردانی از زحمات آقای عظیم نظری سرپرست قبلی هلال احمر مرند گفت : هلال احمر یکی از ادارات حساس و تاثیر گذار در شهرستان است .

    وی ادامه داد : شهرستان مرند ویترینی از حوادث بوده و حوادث گوناگونی از قبیل زلزله ، سیل ، حوادث کوهستان ، برف و کولاک و … را تجربه کرد

    وی با اشاره به وسعت جغرافیایی شهرستان مرند امکانات موجود هلال احمر در شهرستان مرند را تکافوی حوادث این شهرستان ندانست و خواستارتقویت و توجه بیشتر به این شهرستان و احداث پایگاه‌های امدادجاده ای به ویژه در محور کشکسرای شدند.

    وی نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان مرند را نیروهای زبده و متخصص دانست که در حوادث استانی و ملی نقش آفرینی کرده اند .

    مهندس کوه کمری در پایان با آرزوی موفقیت به سرپرست جدید هلال احمر مرند ابراز امیدواری کرد در دولت آیت الله رئیسی شاهد رفع نواقص هلال احمر در شعب و شهرستانها باشیم .

    دکتر رسول ابراهیمی اصل مشاور فرهنگی اجتماعی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت : جمعیت هلال احمر یک دستگاه امدادرسان است که در حوادث در خط مقدم امدادرسانی حضور پیدا می کند لیکن بعلت وسعت حوادث و زمان طلایی در حوادث بایستی تمامی دستگاه‌ها در کنار هلال احمر ایفای نقش کنند

    وی افزود : در راستای بهره برداری بهینه از ظرفیت های هلال احمر در شهرستان‌ها، کمیته ای تحت عنوان کمیته مولد سازی تشکیل شده که ظرفیت شهرستان‌ها را احصا و بر اساس اولویت و مطالبات مردم اقدام به برنامه ریزی می کنند .

    ابراهیمی تصریح کرد : هلال احمر داوطلب محور بوده و خیرین و نیکوکاران در تحقق ماموریت های عام المنفعه آن نقش اساسی را ایفا می کنند لذا لازم است تمامی دستگاه‌ها در تحقق رسالتها و ماموریت های تشریک مساعی نمایند .

    مشاور مدیر عامل ادامه داد : نیروهای داوطلب هلال احمر بدون داشتن رابطه استخدامی با هلال احمر در سوانح و حوادث گوناگون بخوبی امتحان پس داده اند که بایستی مسئولین هلال احمر پیگیر مسائل معیشتی و تبدیل وضعیت آنها باشند که خوشبختانه بعد از حضور دکتر کولیوند در راس مجموعه ، اقدامات خوبی در راستای تامین معیشت امدادگران و نجاتگران صورت گرفته است .

    وی اظهار داشت : هلال احمر در امر واردات واکسن کرونا اهتمام ویژه ای داشت و علیرغم تحریم های ظالمانه ، توانست با حمایت رئیس محترم دولت اقدامات بسیارارزنده ای انجام دهند .

    وی کادر سازی و تربیت نیروهای جهادی و انقلابی و امدادگران و نجاتگران ورزیده و میدان دادن به نیروهای جوان و خلاق را از عمده وظایف هلال احمر دانست

    دکتر ابراهیمی در پایان ضمن سپاس از تلاشهای آقای عظیم نظری سرپرست قبلی هلال احمر مرند برای آقای داغستانی مسئول جدید هلال احمر مرند آرزوی موفقیت کردو خواستار برقراری تعامل با دستگاهای اجرایی و خیرین و نیکوکاران و جذب کمکهای مردمی برای طرح های داوطلبانه شد .

    علیرضا داغستانی سرپرست جدید هلال احمر مرند هم در سخنانی از اهتمام مدیریت برای پیشبرد اهداف و ماموریت های هلال احمر در شهرستان مرند با مساعدت اعضا و داوطلبان و همکاران خبر داد .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.