حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ۲۲۰ برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مرند
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
    شناسه : 3727
    6
    فرمانده سپاه ناحیه مرند خبر داد:

    فرمانده سپاه مرند از اجرای ۲۲۰ برنامه به‌مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ویژه مرند خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر سپاه مرند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده سپاه مرند از اجرای ۲۲۰ برنامه به‌مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ویژه مرند خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر سپاه مرند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی و … به مردم شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند.
    وی اضافه کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری ۱۲ یادواره شهدا و ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهید جاویدالاثر مدافع حرم، حاج عباس عبداللهی از دیگر فعالیت‌های دهه فجر امسال است که البته در زمینه فرهنگی نیز ایستگاه های فرهنگی و هنری در میادین و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به فعالیت می‌پردازند.
    هنرور افزود: خدمت بی منت به مردم شریف و انقلابی مرند همواره ماموریت بسیجیان بوده و از این حیث ۱۲ خانه  برای نیازمندان در نقاط مختلف شهری و روستایی که ساخته شده است در ایام الله دهه فجر تحویل صاحبان خود داده می شوند.
    فرمانده سپاه مرند مشکلات آب شرب در شهرستان را از اساسی ترین مسائل مرتبط با زندگی مردم دانست و گفت: بسیج سازندگی سپاه مرند به همت جهادگران فعال در عرصه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شبکه آب شرب و مشکلات آب شرب ۵ روستای شهرستان مرند را مرتفع کرده اند.
     هنرور در پایان ادامه داد: درمانگاه سپاه مرند روز ۲۲ بهمن ماه بصورت ویزیت رایگان در خدمت مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی خواهد بود و در همین راستا نیز اردوی جهادی پزشکی برای خدمت رسانی رایگان به مردم در روستاهای صعب العبور و دور دست به انجام ماموریت خواهد پرداخت.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.