حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان مرند
    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
    شناسه : 604
    3

    به گزارش آرشیو نیوز: دوازدهم اردیبهشت روز معلم، روز تجلیل از جلوه‌های عشق، ایثار فداکاریست. به پاس فداکاری سکانداران کشتی دانایی در ششمین روز از هفته معلم و به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب حجت الاسلام نعمت زاده، امام جمعه شهرستان مرند دکتر اباذر کاظمی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:

    دوازدهم اردیبهشت روز معلم، روز تجلیل از جلوه‌های عشق، ایثار فداکاریست. به پاس فداکاری سکانداران کشتی دانایی در ششمین روز از هفته معلم و به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب حجت الاسلام نعمت زاده، امام جمعه شهرستان مرند دکتر اباذر کاظمی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اباذر جعفری رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان و هیات همراه با حضور در منزل خانواده سردار جهادگر شهید کسایی، با خانواده و همسر این شهید والامقام دیدار و بابت سال‌ها صبر و ایثار خانواده‌های آنان تجلیل و قدردانی به‌عمل آورد.

    گفتنی است سردار جهادگر شهید محمدحسن کسایی در سال ۱۳۳۰ در شهرستان مرند متولد شد،با آغاز جنگ تحمیلی در صحنه جنگ به عنوان یکی از فرماندهان شاخص جنگ نقش موثری در پیروی حق علیه باطل ایفا کرد و در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود، رسید.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.