حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ۱۱ معتاد پرخطر در مرند جمع آوری شدند
    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
    شناسه : 8428
    1
    جانشین فرمانده انتظامی مرند

    جانشین فرمانده انتظامی مرند از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر پر خطر و کشف انواع مواد مخدر خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ سلام‌الله سلیمی در تشریح این خبر اظهار داشت:این طرح در اجرای آرامش در شهر و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جانشین فرمانده انتظامی مرند از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر پر خطر و کشف انواع مواد مخدر خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ سلام‌الله سلیمی در تشریح این خبر اظهار داشت:این طرح در اجرای آرامش در شهر و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

    وي با بيان اينكه اين طرح ها روزانه اجرا می‌شود ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۱۱ نفر معتاد متجاهر و پر خطر را جمع آوری و به کمپ هاي ترک اعتیاد معرفی کنند که از دستاوردهای دیگر این طرح کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی وسنتی بوده است.

    جانشین فرمانده انتظامی مرند خاطرنشان کرد:به جهت افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ تماس موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.