حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • یادواره سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند
    ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
    شناسه : 5936
    6
    به گزارش آرشیو نیوز:

    یادواره سرداران و ۷۰۰ شهید مرند از سری برنامه های کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در مصلای نمازجمعه شهرستان مرند برگزار شد.  به گزارش آرشیو نیوز: سردار بابازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید استان و سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند گفت: دوران دفاع مقدس جنگ بین حق و باطل بود.وی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    یادواره سرداران و ۷۰۰ شهید مرند از سری برنامه های کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در مصلای نمازجمعه شهرستان مرند برگزار شد.
     

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سردار بابازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید استان و سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند گفت: دوران دفاع مقدس جنگ بین حق و باطل بود.
    وی افزود: جوانان انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با از جان گذشتگی هویت کشور را حفظ کردند و اکنون نیز باید در راستای توسعه و تعالی کشور در تمامی زمینه‌ها تلاش شبانه روزی خود را انجام دهند.
    سردار بابازاده در ادامه گفت: در طول دوران دفاع مقدس تمامی مردم از جای جای کشور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور یافتند و با همبستگی و وحدت و با تبعیت از فرمان رهبری، توانستند دشمنان کشور را شکست دهند.
    فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس به عینه رشادت‌ها در میادین جنگ را دیدند و باید این فداکاری‌ها از طریق جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود.
    گفتنی است، شهرستان مرند در طول هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۷۰۰ شهید از اقشار مختلف مردم، تقدیم اسلام کرده است که سالانه با حضور گسترده مردم این شهرستان، یاد و خاطره شهدای عزیز گرامی داشته می شود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.