حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • گم شدن بخشی از جمجمه حمزه ۱۴ ساله در میناب
    ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
    شناسه : 5529
    5
    خبرساز شد:

    حمزه ۱۴ساله به علت تصادف دچار ضربه مغزی شده بود.برای دوره درمان بخشی از جمجمه او را برداشته تا پس از بهبود دوباره پیوند زده شود که خانواده وی با گم شدن آن در بیمارستان روبه رو می‌شوند. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از خبرگزاری فارس:اصغر حاج حسینی پدر حمزه می گوید دو ماه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حمزه ۱۴ساله به علت تصادف دچار ضربه مغزی شده بود.برای دوره درمان بخشی از جمجمه او را برداشته تا پس از بهبود دوباره پیوند زده شود که خانواده وی با گم شدن آن در بیمارستان روبه رو می‌شوند.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از خبرگزاری فارس:
    اصغر حاج حسینی پدر حمزه می گوید دو ماه پیش در پی یک سانحه تصادف  پسر ۱۴ساله ام دچار ضربه مغزی شده که به بیمارستان ابوالفضل منتقل می شود.تیم پزشکی، به علت ورم در قسمتی از سربخشی از جمجمه اش را برداشته تا پس بهبود این وضعیت مجددا پیوند زده شود. 
    پدر حمزه ادامه داد: پس از مراجعه بعدی  برای انجام این کار پرسنل بیمارستان بیان کردند که جمجمه در محل نگهداری وجود ندارد که این موضوع سبب نگرانی ماست.
    رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب گفت: این بیمار پس از حادثه تصادف با سطح هوشیاری ۳ به بیمارستان آورده شد و در همان ساعت ابتدایی کار درمان آن توسط متخصصین بیمارستان آغاز شد. تمام تلاش کادر درمان از ۲ماه قبل برای بیمار ۱۴ساله انجام شده و روز گذشته بیمار پس از انجام اقدامات جراحی و درمانی ابتدا به ریکاوری و پس از به هوش آمدن به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.
    دکتر صالحی عنوان کرد: این عمل با موفقیت انجام شد، تمامی مراقبت های لازم توسط کادر پزشکی و پرستاری در حال انجام است و خطری بابت این موضوع بیمار را تهدید نمی کند.
    رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب اذعان کرد: درباره سوالات و ابهامات روز گذشته که در خصوص جمجمه و روند درمان این بیمار پیش آمد، بررسی ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی صورت خواهد شد.
    رییس بیمارستان  تاکید کرد: پس از مشخص شدن ابعاد این موضوع حتما جزئیات آن برای تنویر افکار عمومی به اطلاع مردم شریف میناب خواهد رسید.

    منبع: فارس

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.