حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کی روش: غرور خودمان را امروز برگرداندیم
    ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
    شناسه : 2602
    5

    همبستگی و وحدت در تیم قابل مشاهده بود و همانطور که باید ظاهر شدیم و به ریشه خودمان برگشتیم کارلوس کی‌روش  بعد از دیدار ایران – ولز در واکنش به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران مقابل ولز و احتمال صعود به مرحله حذفی گفت: امروز فرصتی بود که غرورمان را برگردانیم و کرامت خودمان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    همبستگی و وحدت در تیم قابل مشاهده بود و همانطور که باید ظاهر شدیم و به ریشه خودمان برگشتیم

    کارلوس کی‌روش  بعد از دیدار ایران – ولز در واکنش به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران مقابل ولز و احتمال صعود به مرحله حذفی گفت: امروز فرصتی بود که غرورمان را برگردانیم و کرامت خودمان را به دست بیاوریم

    ما امروز بازی خیلی خوبی را داشتیم. همه نشان دادند که از شخصیت بالایی برخوردار هستند و این ویژگی تیم ما است. یک حس همبستگی و وحدت در تیم ما قابل مشاهده بود و همانطور که باید، ظاهر شدیم. به ریشه خودمان برگشتیم. بعد از بازی اول لازم بود به ریشه خودمان برگردیم. می‌بایست همه آن روز را از ذهن خودمان بیرون می‌کردیم و روی فوتبال تمرکز می‌کردیم. نکته دیگر اینکه باید روی احساسات بد بازی قبل غلبه می‌کردیم. به بازیکنانم گفتم که فوتبال دارای لحظات مختلف است و فقط برد و باخت نیست.

    وی افزود: به بازیکنانم گفتم که در فوتبال گاهی برنده می شوید و گاهی می‌بازید و کرامت‌تان زیر سوال می‌رود در بازی اول غرورمان خدشه دار شد و فرصتی بود تا برگردیم. لازم بود بر روی زخم‌های خودمان مرهم بگذاریم. به دنبال کسب اعتبار بودیم. طبیعی است که کار ساده‌ای نبود. مقابل ولز خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم اگرچه ولز هم تیم مشکل و حریف خطرناکی بود. نوع بازی‌اش هم خطرناک و سریع بود. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم فرصت گلزنی هم برای خودمان ایجاد کردیم باید گل‌های بیشتری هم به حریف می‌زدیم. در پایان توانستیم به پیروزی برسیم و دو گل هم بزنیم. با این حال به مسیر درست ادامه دادیم. ما پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم اما معنایش این نیست که کار به پایان رسیده است.

    سر مربی  پرتغالی  با اشاره به در پیش بودن مسابقه با تیم ملی آمریکا گفت: «از امروز کارمان را برای بازی با آمریکا شروع می‌کنیم. آمادگی ما با ذهن‌های تازه و استراحت خوب شروع می‌شود. ما کارهای اضافی را کنار می‌گذاریم و روی هدف خودمان متمرکز می‌شویم. این هدیه را به طرفداران ایران تقدیم می‌کنیم. این برد یک هدیه به طرفداران فوتبال در ایران بود. این یک هدیه به مردم ایران بود».
    سرمربی تیم ملی ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش با تقدیر از حمایت هواداران در ورزشگاه گفت: «این امر خیلی مهم بود. با توجه به سال‌های زیادی که در فوتبال ایران بودم، امروز احساس کردم که در یک استادیوم فوتبال واقعی هستم. تیم ولز دیوار قرمز نامیده می‌شود و لازم بود هواداران خودمان را ببینیم. باید تبریک بگویم. ۹۰ دقیقه لذت را شاهد بودیم. خوشحالی و افتخار برای هر ۲ تیم را شاهد بودیم. به عنوان ایران خوشحال هستیم. فکر می‌کنم طرفداران تیم ولز هم به تیم خودشان افتخار می‌کنند چرا که تلاش کردند فوتبال را ببرند»

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.