حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۵ تن مواد مخدر در آذربایجان شرقی
    ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
    شناسه : 4972
    5
    دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر:

    دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر: پارسال ۵ تن انواع مواد مخدر، ۵ هزار قاچاقچی و نگهدارنده مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش آرشیو نیوز: رنجبر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: مواد مخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان بحران چهارم در جهان شناخته شده اند و تنها راهکار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر: پارسال ۵ تن انواع مواد مخدر، ۵ هزار قاچاقچی و نگهدارنده مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    رنجبر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: مواد مخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان بحران چهارم در جهان شناخته شده اند و تنها راهکار برون رفت از این پدیده پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان از عواقب مصرف مواد مخدر است.
    وی افزود: بر اساس آخرین شیوع‌شناسی ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شیوع اعتیاد در کشور ۵.۴ درصد و در استان آذربایجان‌شرقی ۱.۲۲ درصد است.
    رنجبر اعلام کرد: در سال گذشته پنج تن انواع مواد مخدر، پنج هزار نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده، حمل‌کننده و نگهدارنده مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.
    دبیر شورای هماهنگی در حوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر در استان گفت: دستگاه ایکس ری (آشکارساز) در مرز نوردوز با ارمنستان راه‌اندازی شد.
    وی با اشاره به شناسایی ۲۰۲ نقطه آسیب‌پذیر شهری و روستایی در استان گفت: طرح توانمندسازی محلات آسیب‌پذیر به منظور پیشگیری‌های فرهنگی، مراقبتی، حمایتی و صیانتی در این محلات اجرا می‌شود.
    در این جلسه از فعالان عرصه جهاد مبارزه با مواد مخدر همچنین از خانواده شهید عبدالله نوری جوبند و جانباز سرافراز سرهنگ جعفری تجلیل و قدردانی شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.