حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرند
    ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
    شناسه : 5142
    3
    به گزارش آرشیو نیوز

    فرمانده انتظامی مرند از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ جلیلیان، فرمانده انتظامی مرند درباره جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق مواد مخدر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ جلیلیان، فرمانده انتظامی مرند درباره جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق مواد مخدر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد متهم محموله ای از نوع تریاک را از یکی استان های مرکزی کشور تهیه و با جاسازی در یک دستگاه خودرو سواری در حال انتقال می‌باشد.

    فرمانده انتظامی مرند گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هدایت و پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی مرند متوقف کردند.

    سرهنگ جلیلیان بیان کرد: در بازرسی اولیه مقدار ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که بصورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و راننده خودرو را بعنوان متهم و سوداگر مرگ دستگیر و خودرو را توقیف کردند.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: مبارزه جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر ادامه دارد و در این راه با سوداگران مرگ به شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.