حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف کالای قاچاق خارجی  چند میلیاردی در طول یک هفته در مرند
    ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
    شناسه : 8063
    0
    فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

    فرمانده انتظامی مرند از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش های یک و پنج میلیارد ریالی در طول یک هفته خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل خودرو های عبوری به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش های یک و پنج میلیارد ریالی در طول یک هفته خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت آریسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

    وی افزود:ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۳۵۴ قوطی نوشابه انرژی زا و تعداد ۴۳۳ قلم انواع مواد خوراکی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

    فرمانده انتظامی مرند همچنین از کشف کالای خارجی دیگری به ارزش ۵ میلیارد ریالی از یک دفتر باربری افزود: ماموران در بررسی محل مذکور تعداد ۹۳۳ثوب انواع البسه، ۴۴ هزار نخ سیگار، ۱ هزار و ۱۷۹ عدد آدامس و ۱۸ بسته کاپوچینو خارجی قاچاق کشف کردند.

    اسدیان از دستگیری دو نفر متهم به مرجع قضایی اظهار داشت:پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.