حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف کارگاه تولیدی مواد محترقه دست ساز پرخطر در مرند
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
    شناسه : 7465
    0
    فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

    ‍ فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف یک کارگاه توليدی مواد محترقه دست ساز و پر خطر در یک واحد مسکونی و کشف ۵۰۰ عدد مواد محترقه پر خطر دست ساز و ۲کیلو گرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه خطرناک خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ “اسديان “در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پي […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف یک کارگاه توليدی مواد محترقه دست ساز و پر خطر در یک واحد مسکونی و کشف ۵۰۰ عدد مواد محترقه پر خطر دست ساز و ۲کیلو گرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه خطرناک خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ “اسديان “در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پي دریافت گزارش هاي مردمي مبنی‌ بر توليد مواد محترقه خطرناک در یک واحد مسکوني در یکی از محلات این شهرستان، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

    وي افزود ماموران با هماهنگي قضايي،به آدرس مربوطه اعزام و از داخل واحد مسکونی که کارگاه توليدی مقدار ۲کیلو گرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه خطرناک و تعداد ۵۰۰ عدد مواد محترقه پر خطر دست ساز کشف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه ارزش این محموله بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآوردشده،اظهارداشت:پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌هاي چهارشنبه آخر سال نیاز به هوشياري خانواده ها دارد لذا از شهروندان در خواست می شود درصورت اطلاع از فعاليت افراد سودجو در زمینه مواد محترقه،مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰  به پلیس اعلام کنند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.