حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف  مواد محترقه دست ساز در مرند
    ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
    شناسه : 7335
    0
    فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

    فرماند انتظامی شهرستان مرند از کشف کارگاه‌ تولید مواد محترقه دست ساز و خطرناک وکشف تعداد ۱۴۱ عدد مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبرداد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ اسدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت گزارش های مردمی مبني بر تولید مواد محترقه خطرناک( بمب دستی ) در کارگاهی در داخل خانه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرماند انتظامی شهرستان مرند از کشف کارگاه‌ تولید مواد محترقه دست ساز و خطرناک وکشف تعداد ۱۴۱ عدد مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبرداد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ اسدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت گزارش های مردمی مبني بر تولید مواد محترقه خطرناک( بمب دستی ) در کارگاهی در داخل خانه باغی در اطراف مرند، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرارگرفت.

    وی افزود: ماموران با هماهنگي قضائی، به آدرس مربوطه اعزام و موفق به کشف تعداد ۱۴۱ عدد انواع مواد محترقه دست ساز و خطرناک شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه در رابطه با کشفیات به دست آمده ۲ نفر دستگیر شد خاطرنشان ساخت: قاچاقچیان مواد محترقه باتشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

    وی از شهروندان خواست باتوجه به ایام پایانی و چهارشنبه آخر سال در صورت اطلاع از افراد سودجو و فرصت طلب که قصد تهیه و فروش انواع مواد محترقه را دارند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.