حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کاهش ۹۵ درصدی بارندگی آذربایجان شرقی
    ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
    شناسه : 3214
    3
    مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

    کاهش حجم بارندگی نگران‌کننده است، چرا که ذخیره آب سدها کم بوده و دبی چاه‌ها نیز کاهش چشمگیری دارد. به گزارش آرشیو نیوز: محمد خانی رئیس اداره آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص این خبر گفت: تابستان سال گذشته، شهر تبریز پایدارترین شبکه آب را به خود اختصاص داده و جزو سه شهر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    کاهش حجم بارندگی نگران‌کننده است، چرا که ذخیره آب سدها کم بوده و دبی چاه‌ها نیز کاهش چشمگیری دارد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    محمد خانی رئیس اداره آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص این خبر گفت: تابستان سال گذشته، شهر تبریز پایدارترین شبکه آب را به خود اختصاص داده و جزو سه شهر برتر کشور در این حوزه قرار گرفت و وزارت نیرو نیز شرکت آب و فاضلاب استان را جزو سه دستگاه برتر خدمت‌رسان کشور معرفی کرد.
    خانی با اشاره به کاهش حجم بارندگی در استان تصریح کرد: کاهش ۵۹ درصدی بارندگی نگران‌کننده است، چرا که ذخیره آب سدها کم بوده و دبی چاه‌ها نیز کاهش چشمگیری دارد.

    وی با بیان اینکه در ۹ ماهه سال‌جاری ۴۶ کیلومتر توسعه فاضلاب شهری داشته‌ایم، گفت: تصفیه خانه تبریز به عنوان بزرگترین تصفیه.خانه فاضلاب کشور، ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این تصفیه‌خانه شامل یک میلیون و ۲۰ هزار نفر بوده که ۶۱ کیلومتر را به پیمان گذاشته شده و برای اینکه ۸۰ کیلومتر به اتمام برسد سال آینده نیز با تلاش بیشتری ادامه خواهیم داد.  
    خانی با اعلام اینکه تصفیه خانه دوم تبریز نیز در دست مطالعه و اخذ اعتبارات دولتی است، خاطرنشان کرد: پساب خاوران و پساب تبریز پتانسیلی برای استفاده در فضای سبز شهر تبریز است.

    وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان از حق انشعاب و ۱۸ میلیارد تومان نیز از محل آب بها، که در سرجمع این مبلغ به ۳۳ میلیارد رسیده و برای سال آینده ۷۹ میلیارد تومان درآمد عاید خواهد شد،ابراز کرد: رینگ آبی تبریز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک مخزن ۱۰۰ هزار لیتری در دست اجرا است که با اتمام این طرح مشکل ذخیره آب و افت فشار در شهر نخواهیم داشت.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی متذکر شد: شبکه آب و شبکه فاصلاب خاوران نیز فعال است و امسال نیز ۴۰ کیلو متر شبکه آب وفاضلاب در شهرک خاوران اجرا می شود

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.