حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کاروان پیاده مشهد تا کربلا
    ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
    شناسه : 1384
    3

    به گزارش آرشیو نیوز: کاروان پیاده انصارالحسین (ع) که مسیر مشهد تا کربلا را با هدف نشر و گسترش معارف حسینی  وارد خاک عراق شدند. این کاروان که ۱۷ تیرماه سفر معنوی خود را برای بیست و یکمین سال متوالی از مشهد مقدس به مقصد کربلا آغاز کرده‌اند، بعد از حدود ۵۰ روز پیاده‌روی، امروز […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:

    کاروان پیاده انصارالحسین (ع) که مسیر مشهد تا کربلا را با هدف نشر و گسترش معارف حسینی  وارد خاک عراق شدند.

    این کاروان که ۱۷ تیرماه سفر معنوی خود را برای بیست و یکمین سال متوالی از مشهد مقدس به مقصد کربلا آغاز کرده‌اند، بعد از حدود ۵۰ روز پیاده‌روی، امروز از طریق مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند و ادامه سفر معنوی خود را با پای پیاده در خاک عراق طی خواهند کرد.
    هدف کاروان پیاده انصارالحسین (ع)، گسترش معارف حسینی و نشر فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت است. این کاروان از شهرهایی در پنج استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان عبور کرده و بعد از رسیدن به مرز شلمچه و طی فرآیندهای قانونی، وارد خاک عراق شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.