حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • پزشک تبریزی مدال طلای جشنواره ابداعات آمریکا را کسب کرد
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
    شناسه : 8603
    0
    دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

    دکتر حسین قاسمی به خاطر ابداع اسپری واکسی پوشاننده زخم و سوختگی حاوی ترشحات سلول های بنیادی، مدال طلای فستیوال جهانی ابداعات و اختراعات آمریکا را کسب کرد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز: فدراسیون ابداعات و اختراعات جهانی هر سال ۲ بار فستیوالی برای اختراعات و ابداعات […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دکتر حسین قاسمی به خاطر ابداع اسپری واکسی پوشاننده زخم و سوختگی حاوی ترشحات سلول های بنیادی، مدال طلای فستیوال جهانی ابداعات و اختراعات آمریکا را کسب کرد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

    فدراسیون ابداعات و اختراعات جهانی هر سال ۲ بار فستیوالی برای اختراعات و ابداعات جدید علوم پزشکی یک بار در آمریکا و یک بار در اروپا برگزار می کند که در آن طرح های جهانی و سرمایه گذاران از کشورهای مختلف ایده های جدید را به نمایش می گذارند.
    دکتر قاسمی با مدرک فوق تخصص خون و سرطان بالغین با اختراع محصول اسپری واکسی پوشاننده زخم و سوختگی حاوی ترشحات سلول های بنیادی به عنوان دومین تولید کننده این محصول در جهان حائز رتبه برتر شد.
    وی با اشاره به اینکه این اسپری حاوی ترشحات سلول های بنیادی است که خاصیت Regeneration ( تجدید حیات ) دارد، گفت: این محصول در حالت پودری و اسپری مانند، روی زخم و سوختگی استفاده می شود که پوششی در روی زخم یا سوختگی ایجاد می کند.
    قاسمی اظهار کرد: محصول فوق اجازه نمی دهد مایعات بدن دفع شود و از ورود عوامل خارجی مثل باکتری ها و قارچ ها به پوست و بافت که باعث عفونت می شوند، جلوگیری می کند و از طرفی مواد و ترشحات داخل زخم باعث ریجنریشن (بازساخت) ناحیه زخم یا سوختگی می شود و بیشتر در سوختگی های شدید و زخم هایی که به درمان جواب نمی دهند، استفاده می شود.
    وی با بیان اینکه این محصول پوششی روی زخم ایجاد می کند که موجب ترمیم سریع تر می شود، ادامه داد: ایران دومین کشور در جهان است که توانسته این محصول را تولید کند.

    منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.