حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • پایان رویای صعود با فقر تاکتیکی
    ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
    شناسه : 2676
    2

    تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین مصاف خود در جام جهانی قطر، رویایش نیمه تمام باقی ماند به گزارش آرشیو نیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه قطر به مصاف تیم آمریکا رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین مصاف خود در جام جهانی قطر، رویایش نیمه تمام باقی ماند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه قطر به مصاف تیم آمریکا رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید.

     شاگردان کی روش که برای صعود به رویایشان با یک تساوی برابر آمریکا می توانستند به مرحله حذفی این مسابقات صعود کنند ، اما با شکست برابر حریف بازهم در لحظه تاریخی کم آوردند.

    با نظر کی روش در ابتدای این بازی ۱۱ نفر، علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، مجید حسینی، سردار آزمون، احمد نوراللهی، رامین رضاییان و سعیدعزت‌اللهی وارد زمین شده‌اند.
    مت ترنر، سرجینیو دست، تایلر آدامز، آنتون رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، کامرون کارتر ویکرس، تیموتی وه‌آ و جاشوا سرجنت ترکیب اصلی تیم ملی امریکا در مقابل ایران بود.
     با شروع بازی، ایران کار را هجومی آغاز کرد و یک ضربه کاشته به دست آورد که این ضربه نتوانست راه به جایی ببرد و توپ به دست بازیکنان آمریکا افتاد.
    تیم حریف در دقیقه ۴۰ موفق به باز کردن دروازه ایران شد. در این صحنه با ضربه سر سرجینیو دست، پولیس ستاره امریکا دروازه ایران را باز کرده و تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

    در پایان تلاش ملی‌پوشان برای زدن گل تساوی‌ بخش بازی، ثمری نداشت تا این بازی با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان برسد.
    با این نتیجه، تیم ملی فوتبال آمریکا در گروه B جام جهانی با ۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد و با انگلیس که در رتبه اول این گروه قرار داشت به دور بعدی جام جهانی صعود کرد. تیم ملی ایران با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و ولز با یک امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.