حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • هنر مایه انقلاب فرهنگی وفکری جامعه است
    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
    شناسه : 4150
    7
    فرمانده سپاه عاشورا:

    سردار عباسقلی زاده هنر را مایه انقلاب فرهنگی و فکری جامعه خواند و گفت: مسئولان باید به این قشر مهم واقف باشند و از آن در راستای انتقال ارزش ها استفاده کنند به گزارش آرشیو نیوز: سردار اصغر عباسقلی زاده در نشست صمیمی جمعی از هنرمندان بسیجی به مناسبت هفته هنر انقلاب با وی عمق […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سردار عباسقلی زاده هنر را مایه انقلاب فرهنگی و فکری جامعه خواند و گفت: مسئولان باید به این قشر مهم واقف باشند و از آن در راستای انتقال ارزش ها استفاده کنند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سردار اصغر عباسقلی زاده در نشست صمیمی جمعی از هنرمندان بسیجی به مناسبت هفته هنر انقلاب با وی عمق بخشی انقلاب، سالم سازی جامعه، پیاده سازی احکام الهی و امید آفرینی در جامعه را رسالت هنرمندان عنوان کرد.
    وی با بیان اینکه دشمن از آغاز انقلاب با انواع ترفندها به مقابله با نظام و انقلاب برآمده است، یادآور شد: دشمن از هیچ تلاشی برای مقابله با ارزش های انقلاب کوتاهی نمی کند و اکنون نتیجه برخی از اقدامات دشمن و سهل انگاری مسئولان را در جامعه شاهد هستیم که نمونه آن مقوله حجاب و عفاف است.
    فرمانده سپاه عاشورا با تاکید به اینکه هنرمندان باید هرکس به هر توانی که دارد در این راستا تلاش کند، خاطرنشان کرد: از دولت نیز انتظار می رود در این راستا از تولیدات هنرمندان حمایت کند.
    وی بی مهری برخی مسئولان را به اهالی هنر را از علل فاصله گرفتن هنرمندان از جامعه دانست و افزود: امروز شعر سلام فرمانده و همراه شدن آن با موسیقی دنیا را متحول کرده است و این در سایه هنر شعر و موسیقی است.
    سردار عباسقلی زاده هنر را مایه انقلاب فرهنگی و فکری جامعه خواند و گفت: مسئولان باید به این مهم واقف باشند و از آن در راستای انتقال ارزش ها استفاده کنند و این ممکن نیست جز اینکه به هنرمندان و کار هنری آن ها توجه و از این قشر و تولیدات آن ها حمایت کنند.
    وی از تبریز به عنوان ظرفیت مهمی در تربیت هنرمندان و جریان سازی یاد و تاکید کرد: رهبر انقلاب این ظرفیت را در دیدار اخیر خود بار دیگر یادآور شدند و ما باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
    فرمانده سپاه عاشورا در پایان به برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی اشاره و بیان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر باید از ظرفیت هنری خود در راستای شناساندن شهدا و انتقال پیام و وصایای آن ها در سطح جامعه استفاده کنند‌.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.