حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نمی دانم نامتان را چه بنامم
    ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
    شناسه : 5455
    5
    دل نوشته :

    خبرنگار آرشیو نیوز: سلام و دورود بر کسی  که هرگز نمی تواند سکوت کند و این بزرگترین فضیلت و بزرگترین گناه اوست خبرنگاری با تمام شیرینی هایش شغلی طاقت فرسات و جز مشاغل سخت است که باید به آن توجه داشت که امروز افکار عمومی تمام نگاهشان به ماست  پس این موضوع رسالت یک خبرنگار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    خبرنگار آرشیو نیوز:

    سلام و دورود بر کسی  که هرگز نمی تواند سکوت کند و این بزرگترین فضیلت و بزرگترین گناه اوست

    خبرنگاری با تمام شیرینی هایش شغلی طاقت فرسات و جز مشاغل سخت است که باید به آن توجه داشت که امروز افکار عمومی تمام نگاهشان به ماست  پس این موضوع رسالت یک خبرنگار را سخت می کند.

    اما لذت بخش ترین خبر آن خبری است که می بینم در جامعه اثر گذاشته است و یا اگر مسئولی بطورت عمد یا غیر عمد اشتباهی انجام می دهد شیوه خود را اطلاح کند.

    امروز تقویم، مال ماست. روز خبرنگار است، روز زدنِ همین حرف‌هاست. می‌شود در آن جولان داد و چیزهای نگفته و بغض‌های فروخورده را گفت و خلاص شد.
    ما را طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم می‌خوانند و ستایش مان می‌کنند که قلم مقابل اندیشه مان زانو می‌زند و واژه‌ها درخدمت حق‌گویی‌مان در می‌آیند  ولی هفدهم مرداد  که می گذرد هر وقت قلم بچرخانیم به پشت گرمی همین طلایه داری و زبانی حق گو و چشم بینا به خیلی ها بر می‌خورد

    خبرنگار، واژه آشناست اما هنوز بسیاری از مردم، مرارت ها و دشواری های این شغل پر مخاطره را لمس نکردند، یک خبرنگار با خلق بهترین آثار و واژه ها در تلاش است درد و مشکلات همه مردم را بازگو کند اما وقتی که به مشکلات خود می رسد چیزی نمی نویسد و حق هم ندارد بنویسد!.
    خبرنگار برای همه می نویسد اما کسی برای او نمی نویسد و اگر شهید محمود صارمی نبود شاید هیچوقت دیگر هم برای او نمی نوشتند

    روزت مبارک ای بانی قلم های شکسته که در وجود تو فقط دغدغه مردم جای دارد
    ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به خودمان تبریک می گوییم

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.