حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نشست هم اندیشی نماینده مرند_جلفا با اصحاب رسانه
    ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
    شناسه : 8478
    1
    به مناسبت روز خبرنگار:

    نشست هم اندیشی و آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مرند با حضور نماینده مردم مرند_جلفا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز: حبیب زاده ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمحمود صارمی گفت:خبرنگاران رابط صادق و امینی بین مردم و مسئولان نظام […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نشست هم اندیشی و آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مرند با حضور نماینده مردم مرند_جلفا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    حبیب زاده ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمحمود صارمی گفت:
    خبرنگاران رابط صادق و امینی بین مردم و مسئولان نظام هستند و با شناسایی مشکلات و کمک به رفع انها در توسعه نقش آفرین هستند.

    وی با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران اظهار کرد: مسائلی مانند بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران  که از سوی فعالان این صنف مطرح شد، مورد پیگیری قرار می گیرد.
    نماینده مرند_ جلفا با تاکید بر مسکن خبرنگاران افزود: امادگی داریم برای افرادی که دارای فرم واجد شرایط هستند، تأمین زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن با اعطای تسهیلات مناسب انجام دهیم.

    وی با بیان اینکه برای کمک و حمایت قانونی از خبرنگاران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد گفت: بدون تردید اگر برای حمایت بیشتر از خبرنگاران نیاز به کمک مجلس باشد همکاری لازم در این بخش انجام خواهد شد و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

    وی ارتباط با مدیران و مجموعه‌های دولتی و پاسخگویی مسئولین را نیزمطرح و مورد بررسی قرار داد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه بهترین حلقه واسط و ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که این راه دو طرفه را برقرار می‌کنند، تا به سوی پیشرفت و آبادانی گام برداریم.

    در پایان این‌مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مرند تجلیل شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.