حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نشست خبری تور بین المللی دوچرخه سواری مرند_ ارس
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
    شناسه : 4538
    5
    به گزارش آرشیو نیوز :

    نشست خبری سومین تور بین المللی مرند ارس با حضور مسئولین سازمان ورزش و جوانان شهرستان مرند و اصحاب‌ رسانه برگزار شد به گزارش آرشیو نیوز: محمد رضا امیدفر دبیر تور دوچرخه سواری ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه در این نشست گفت :تور بین المللی مرند_ارس در مهرماه ۱۴۰۱ به ثبت جهانی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نشست خبری سومین تور بین المللی مرند ارس با حضور مسئولین سازمان ورزش و جوانان شهرستان مرند و اصحاب‌ رسانه برگزار شد


    به گزارش آرشیو نیوز:

    محمد رضا امیدفر دبیر تور دوچرخه سواری ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه در این نشست گفت :تور بین المللی مرند_ارس در مهرماه ۱۴۰۱ به ثبت جهانی رسیده و امسال اولین سال برگزاری این تور به صورت بین المللی رسمی با حضور تیم های خارجی خواهد بود.
    وی افزود این تور با حضور ۱۰ تیم و به مدت ۴ روز از۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری به سرداوری داور المپیک توکیو مجید ناصری به عنوان ناظر UCI و حضور ۴ تیم خارجی از اندونزی، ازبکستان و دو تیم از عراق برگزار خواهد شد و در صورت حل مشکل ویزا کشور قزاقستان نیز در این تور حضور خواهند داشت.
    امیدفر با اشاره به رنگ لباس‌ طلایی نفرات اول هر بخش گفت: لباس طلایی تور بین المللی مرند ارس در جمع امتیازات به رنگ سبز، در کوهستان به رنگ قرمز خلخالی و در تایم تریل انفرادی به رنگ آبی که نمادی از شهر زیبا و سرسبز مرند خواهد بود.
    وی در ادامه به تشریح برنامه این تور پرداخت و افزود: افتتاحیه این تور در ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن دانشگاه پردیس منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
    ۲۷ اردیبهشت ماه رکاب‌زنان به صورت تایم تریل انفرادی در منطقه آزاد ارس بین پارک درنا و مجتمع ستارخان برگزار و اهدا جوایز نفرات برگزیده در پارک درنا خواهد بود.
    فردا آن روز ۲۸ اردیبهشت مسابقه استقامت جاده به طول ۶۵ کیلومتر از پارک درنا به سمت پلیس راه جلفا_مرند ، کمربندی اوغلی و سپس به سمت پارک درنا ادامه خواهند داد.
    ۲۹ اردیبهشت ماه از منطقه آزاد ارس به سمت سه راه زنوز، شهر زنوز و پایان این بخش نیز در روستای زنوزق خواهد بود.
    ۳۰ اردیبهشت پس از ادای احترام به روح بلند شهدای باغ رضوان مرند به سمت دوربرگردان قره تپه و سپس به سمت کاروانسرای یام حرکت خواهند کرد تا به رقابت چهار روزه این تور بین المللی خاتمه دهند. مراسم اختتامیه نیز در محل کاروانسرای یام برگزار خواهد شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.