حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ندای بانک تکبیر الله اکبر در آذربایجان شرقی
    ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
    شناسه : 1617
    5

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای از مردم ولایت‌مدار استان خواست: شنبه ۲۳ مهرماه پس از نماز مغرب و عشاء، ندای الله اکبر خود را طنین انداز کنند. در این بیانیه آمده است: مردم ولایت‌مدار آذربایجان شرقی شنبه شب راس ساعت ۱۹ همزمان با سراسر کشور همراه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز:

    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای از مردم ولایت‌مدار استان خواست: شنبه ۲۳ مهرماه پس از نماز مغرب و عشاء، ندای الله اکبر خود را طنین انداز کنند.

    در این بیانیه آمده است: مردم ولایت‌مدار آذربایجان شرقی شنبه شب راس ساعت ۱۹ همزمان با سراسر کشور همراه با غریو شعار همیشگی الله اکبر از مناره های مساجد، بقاع متبرکه و پشت بام منازل و اماکن، با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدسات و به منظور مقابله با توطئه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و فتنه، فتنه گران و تخریب اموال عمومی، فریاد رسای وحدت و خشم انقلابی خود را ضد فتنه و آشوب طلبان سر می‌دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.