حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • موافقت دولت با لایحه اصلاح قانون بودجه
    ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
    شناسه : 5247
    3
    سخنگوی دولت :

    سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه‌ای برای اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: قانون بودجه با ناترازی یا موانعی برای اجرا مواجه است و ضرورت اصلاح آن احساس می‌شود.  به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایسنا بهادری جهرمی با اشاره به مصوبات هیئت دولت اظهار کرد: مطابق پیشنهاد وزیر صمت […]

    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه‌ای برای اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: قانون بودجه با ناترازی یا موانعی برای اجرا مواجه است و ضرورت اصلاح آن احساس می‌شود. 

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایسنا

    بهادری جهرمی با اشاره به مصوبات هیئت دولت اظهار کرد: مطابق پیشنهاد وزیر صمت و با تصویب دولت، سازمان زمین‌شناسی به‌عنوان متولی ژئوپارک‌های کشور تعیین شد. ما پیش از این قواعد و مقررات فنی لازم برای حمایت و صیانت از این بخش‌ها و بهره‌برداری از آن را نداشتیم که با این مصوبه امیدواریم مشکلات در این زمینه رفع شود.

    سخنگوی دولت با اشاره به اینکه مطابق پیشنهاد معاون زنان رئیس‌جمهوری، آیین‌نامه اجرایی هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در موضوعات مربوط به حوزه زنان با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و زنان و دختران در معرض آسیب و دیگر موارد به تصویب رسید.
    جهرمی گفت: موافقت دولت با آیین‌نامه‌ای جهت حرکت به سمت هوشمندسازی تخصیص اعتبارات در مجموعه دستگاه‌های اجرایی را به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه داشتیم که شفافیت و نظارت موثر را در این زمینه افزایش می‌دهد.
    وی یادآور شد: همچنین موافقت هیئت وزیران با لایحه‌ای برای اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ بنا بر پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه‌ها را داشتیم که ناظر بر مواردی است که قانون بودجه با ناترازی یا موانعی برای اجرا مواجه است و ضرورت اصلاح آن احساس می‌شود. 
    بهادری جهرمی اظهار کرد: تصویب لایحه دیگری در دولت که مربوط به امکان فعال کردن بیمه برای سرنشینان و بیمه شخص ثالث در زمینه شناورهای مسافری است که دولت با ارسال این لایحه به مجلس موافقت کرد تا زیرساخت‌های حقوقی لازم در این زمینه ایجاد شود. 
    سخنگوی دولت گفت: دولت موافقت خود با اصلاح آیین‌نامه صدور مجوزهای رانندگی را هم اعلام کرد.

    منبع : ایسنا

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.