حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مطالبات مردم را بدون پاسخ نگذاشت
    ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
    شناسه : 6032
    5
    مدیر مسئول پایگاه خبری آرشیو نیوز:

    چند صباحی است که شهروندان عزیز و مخاطبان پایگاه خبری آرشیو نیوز با ارسال پیام‌هایی، گلایه خود را از عدم ورود به مسائل شهری بیان می‌کنند. مدیر مسئول پایگاه خبری آرشیو نیوز ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان اظهار داشت: شهرستان مرند همانند بسیاری از شهرها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    چند صباحی است که شهروندان عزیز و مخاطبان پایگاه خبری آرشیو نیوز با ارسال پیام‌هایی، گلایه خود را از عدم ورود به مسائل شهری بیان می‌کنند.


    مدیر مسئول پایگاه خبری آرشیو نیوز ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان اظهار داشت: شهرستان مرند همانند بسیاری از شهرها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و رسانه‌های مرند طبق وظیفه خود همانند سایر شهرها به مشکلات واکنش نشان داده و به سمع و نظر مسئولین می رسانند؛ اما با این تفاوت که … .

    برای نمونه می‌توان به سفر اعضای شورا و شهردار مرند به همراه چند تن از کارمندان به مشهد مقدس اشاره نمود که با واکنش چندین رسانه و فعالین مجازی همراه بود و سوالاتی دربرداشت که دلیل این سفر چیست؟ آیا حضور این تعداد در سفر کاری لازم بوده؟ یا دستاورد این سفر برای شهر چه بوده است؟ و سوالات دیگر که منتظر بودیم حداقل پس از بازگشت به عنوان خدمتگزار گزارشی به مردم ارائه دهند.

    متأسفانه اکثر ادارات شهرستان مرند به مطالبات ارائه شده مردم توسط رسانه ها اهمیت نداده و در واقع مدیران دولت مردمی یا با مردم قهرند یا رسانه های شهرستان را نمی‌شناسند. شاید دلیل عمده این اتفاق فرماندار ویژه شهرمان باشد.

    داوود عباسی فرماندار مرند با حذف رسانه‌ها از جلسات مختلف به ویژه جلسه شورای اداری شکاف بزرگی بین رسانه‌ها و مدیران شهرستان ایجاد کرده؛ که در آینده نه چندان دور این شکاف عمیق تر گشته و آسیب‌های جبران ناپذیری به شهرستان وارد خواهد نمود.

    وی شاید در دو سال گذشته نتواسته باشد مشکلات عدیده شهرستان همچون مشکل بیکاری جوانان، جاده مرگ مرند _ جلفا، بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی را حل کند اما خوب توانست سدی بین مطالبات مردم و مسئولین ایجاد نماید.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.