حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مشارکت مردم در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است
    ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
    شناسه : 8265
    2
    فرمانده سپاه مرند:

    ‍ فرمانده سپاه مرند: مردم جمهوری اسلامی ایران نه در انتخابات ، بلکه در تمامی عرصه های مختلف پای ثابت نظام و انقلاب اسلامی بوده و مشارکت داشته اند‌. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ پاسدار هنرور در جلسه تعامل با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی خبرنگاران و فعالین فضای مجازی را تبیین […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده سپاه مرند: مردم جمهوری اسلامی ایران نه در انتخابات ، بلکه در تمامی عرصه های مختلف پای ثابت نظام و انقلاب اسلامی بوده و مشارکت داشته اند‌.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ پاسدار هنرور در جلسه تعامل با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی خبرنگاران و فعالین فضای مجازی را تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای دانست و افزود : آمریکا و اسرائیل دشمن ملت ایران بوده و همیشه خط تحریم انتخابات را دنبال می کنند ، اما مردم ایران اسلامی همیشه دست رد به دشمنان خارجی و داخلی زده و این بار نیز در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی با حضور پرشور در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد‌‌.

    وی با اشاره به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی که خطاب به سیاسیون کشور کرده بود گفت:: چه آنهایی (که) خود را اصلاح‌طلب می‌نامند و چه آنهایی که اصولگرا. آنچه پیوسته در رنج بودم اینکه عموماً ما در دو مقطع، خدا و قرآن و ارزش‌ها را فراموش می کنیم، بلکه فدا می کنیم. عزیزان، هر رقابتی با هم می‌کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره‌هایتان به‌نحوی تضعیف‌کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید؛ مرزها را تفکیک کنید. اگر می‌خواهید با هم باشید، شرط با هم بودن، توافق و بیان صریح، حول اصول است.

    فرمانده سپاه مرند در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد : شهید رئیسی تقوا و اخلاق سیاسی را بعنوان مشی و الگو به یادگار گذاشت و ایشان با تکیه بر توانمندی های داخلی و تعامل با کشورهای خارجی کشور را به سمت پیشرفت و شکوفایی حرکت داد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.