حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مسابقه مجازی کتابخوانی به رهبری حسین ( ع) در مرند
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
    شناسه : 5737
    5
    به گزارش آرشیو نیوز

    بمناسبت ایام اربعین حسینی (ع) مسابقه مجازی کتابخوانی کتابچه «به رهبری حسین علیه‌السلام» در مرند برگزار می‌شود. به گزارش آرشیو نیوز: مسابقه مجازی کتابخوانی با محوریت کتابچه «به رهبری حسین علیه‌السلام» بازخوانی ابعاد گوناگون حماسه اربعین در بیانات رهبر انقلاب اسلامی به همت شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند برگزار می شود. این مسابقه از ۱۱ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بمناسبت ایام اربعین حسینی (ع) مسابقه مجازی کتابخوانی کتابچه «به رهبری حسین علیه‌السلام» در مرند برگزار می‌شود.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مسابقه مجازی کتابخوانی با محوریت کتابچه «به رهبری حسین علیه‌السلام» بازخوانی ابعاد گوناگون حماسه اربعین در بیانات رهبر انقلاب اسلامی به همت شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند برگزار می شود.

    این مسابقه از ۱۱ الی ۱۶ شهریورماه به صورت آزمون مجازی برگزار می شود که کمک هـزینه سفر به مشـهد مـقدس برای نـفر اول و همچنین جوایز ارزنده نقدی به نفرات برگزیده از هدایای در نظر گرفته شده برای این مسابقه است .

    علاقه مندان می توانند جهت دریافت این کتابچه و سوالات آزمون به دفتر امام جمعه شهرستان مرند و یا مبداء و مقصد پویش مردمی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) مراجعه کنند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.