حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مزار شهدای ارامنه تبریز غبارروبی شد
    ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
    شناسه : 7293
    0
    همزمان با ایام الله دهه فجر:

    مزار شهدای ارامنه در تبریز با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و خلیفه کل ارامنه آذربایجان غبارروبی و گلباران شد. به گزارش آرشیو نیوز:معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای ارامنه در تبریز گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ارامنه نیز در کنار دیگر هموطنان خود از کشور دفاع […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مزار شهدای ارامنه در تبریز با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و خلیفه کل ارامنه آذربایجان غبارروبی و گلباران شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:
    معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای ارامنه در تبریز گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ارامنه نیز در کنار دیگر هموطنان خود از کشور دفاع کردند.
    تراب محمدی افزود: ارامنه شمال غرب همواره در غم و شادی ، سختی و آرامش در کنار ما بودند و شهدای زیادی را تقدیم امنیت کشور کردند.
    خلیفه کل ارامنه آذربایجان هم  در این آیین گفت: پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران معنای اتحاد، نماد خاص و با ارزشی دارد که رنگ سرخ آن نشان ایثار شهیدان، رنگ سفید نشان صلح و رنگ سبز آن نشان شکوفایی و آبادانی کشور و نشان لا اله الا الله نشان مقدسی است که پروردگار را حافظ و نگه دارنده این کشور می‌داند.
    وی افزود: شهیدان برای دفاع از کشورمان رفتند و باعث همبستگی مردم کشور هستند و روحشان نظاره گر ماست.
    خلیفه کل ارامنه آذربایجان برای مردم مظلوم و تحت ستم غزه دعا و اظهار امیدواری کرد تا به آرزوی خود که آزادی سرزمین‌های اشغالی است برسند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.